Orgelpijpjes


OP Witte Donderdag - Pasen - uniformen

Beste orgelpijpjes en ouders,

Met Palmzondag is de Goede Week begonnen. Alle koren van de parochie verdelen de vieringen. Zoals steeds zingen wij de viering van Witte Donderdag en deze van Pasen.

Viering Witte Donderdag: 2/4 om 19.00 uur

  • Inzingen om 18.00 uur
  • Meerstemmige viering à iedereen die kan, aanwezigheid verplicht
  • Niet voor de orgelijntjes
  • Uniform met wit koorhemd, uniformrok of -broek, donkere lage schoenen, donkere kousenbroek voor de meisjes, hoodie voor wie deze heeft

Viering Pasen: 5/4 om 10.00 uur

  • Inzingen om 9.15 uur
  • Graag iedereen aanwezig, om met het klein slagwerk te kunnen begeleiden
  • Ook de orgelijntjes zijn welkom!
  • Uniform met wit koorhemd, uniformrok of -broek, donkere lage schoenen, donkere kousenbroek voor de meisjes, hoodie voor wie deze heeft

Mededeling uniform

Dankzij deze vieringen kunnen wij bekijken of alle uniformstukken (nog) geschikt zijn voor de wedstrijd in Neerpelt op zaterdag 2 mei.

Wie nog geen hoodie heeft, krijgt deze bij het vertrek naar Cadzand of op één van de repetities die eraan vooraf gaan.

Zorg zeker voor donkere lage schoenen, mocht je deze nog niet hebben. Er zijn in Leuven voor een redelijke prijs donkere lage meisjesschoenen te vinden.

Wie nog moet ruilen omdat je uniform te klein werd, kan dit in de week van 20 april, na een afspraak gemaakt te hebben met Bernadette Martens.

Tot donderdag,

Katrien



Orgelpijpjes
Orgelpijpjes



Email:

Gekoppeld aan mailinglist:

Deze website maakt gebruik van cookies om de beste gebruikerservaring te garanderen.Alle info hierover vind je in ons Privacy- en cookiebeleid.

Deze website gebruikt cookies om een ​​goede browse-ervaring te bieden

Deze omvatten essentiële en functionele cookies die nodig zijn voor de werking van de site.

Deze website gebruikt cookies om een ​​goede browse-ervaring te bieden

Deze omvatten essentiële en functionele cookies die nodig zijn voor de werking van de site.

Uw cookievoorkeuren zijn opgeslagen.